ang. gyros flytt

Börjar känns som om det här är min egen blogg, vart är alla andra?
I alla fall, jag orar mig inte så mycket över själva lokalen.
Mitt concern kretsar mer kring hur gyro kommer påverkas av det. 
Först och främst (som etta) är det inte det lättaste att söka sig ur sin egen kommun som jag gjort, men jag sökte inte för att gå på skolan vid torget - jag sökte för att skolan erbjuder jättemycket praktisk utbildning. 

Men om kommunen får flytta oss så väntar jag mest bara att Gyro ska behöva dra in på annat då kommunen kommer se oss som en del av Hultsfred Gymnasium (om de inte redan gör det) och Siesta etc. inte är nödvändigt då de andra eleverna på "vanliga Hultsfred Gymnasium" inte åker på liknande events.
Sist men inte minst, fler elever kommer nog inte flytta till kommunen med nya regler som politiker kommit fram till (politiker som inte gått i skolan på 20, 30 år) så att oavsett vart vi är kommer gyro inte utvecklas så mycket mer om skolan inte reklamerar sig själv, och det kan vi göra oavsett lokalen, man överlever. 
Jag tycker det är bra att eleverna bryr sig om skolan, min gamla skola hade ingen brytt sig - men jag är mest emot det här för att behålla skolans integritet.

Mest relaterande bild jag kunde hitta.
/Loviza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0