gimme some rythm

Sidonie - Swedish girls
Ack så väldigt skön låt. Hade helt glömt bort inloggningen till bloggen men Anna hjälpte mig. Vi har kommit en bit med våra reality-klipp och jag tycker faktiskt att det är kul. Jag hade inte väntat mig att det skulle vara så kul eftersom man mer hört om det än klippt själv, och jag oftast bara vill skriva. Men ja, vår film är lite Gyro-relaterad så när den är klar lägger vi nog upp den här.
Börjar bli höst också, inte min favoritårstid men tyvärr så bestämmer inte jag. Bara för att de blåser lite nu så sitter jag bara här i lägenheten i hultsfred och låter tiden gå. Allmänt nedstämd och trött chei. Med hemlängtan. Man trodde att man va tuffare än så när man flytta men det börjar dra ihop sig för lov och vad jag saknar mamma och pappa!
Hahaha, aja ni återgå till era liv nu.
/Loviza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0