i believe man created god

God förmiddag. Loviza till er tjänst.
Min skoldator gav tyvärr upp i tisdags så har levt i oro om att förlora varena bild jag någonsin tagit, samt skolarbeten. Tror dock ändå Salim uppe på Hultsfred Gymnasium skulle rädda det mesta. Hade över 30 GB med bara bilder, filmer osv. Kanske lite väl mycket...
Rullsand, Gävlebord län. Antagligen finaste platsen i Sverige. Milslång strand och solnedgång i horizonten.
Lyssnar på Lou Reed och the Doors, rekomenderar starkt att alla lyssnar på dem. Fantastiska musiker.
The Velvet Underground (Lou Reed) - Heroin
The Doors - People Are Strange
The Doors - Five to One
Tre fantastiska låtar helt enkelt. Länkarna tar er till Grooveshark, inget att frukta.
Nu ska jag återgå till mitt projektarbete fram tills lunch, sen är jag ledig hela eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0