Tomas - Inlägg #2

Tjenare, Tomas här!

Idag har vi haft mediaproduktion med våran awesome lärare, Jonas.
Sjukt grym snubbe måste jag erkänna.

Vi fick till uppdrag att filma en kort presentation om oss själva.
Det gick bra, men eftersom att jag inte har någon dator med den mjukvara som behövs för att lägga in filmklippen samt redigera klippen, så kunde inte jag göra nåt mer än att filma.
Men det löser sig, det va kul.

Förövrigt, så sitter jag just nu hemma, och skriver här (?)
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Ska nog bara ta det lungt.
Kanske redigera nåt i sonyvegas, eller ps? (photoshop)
Jajaa, det får vi se.

Men det var väll allt från mig, ni får ha't så bra allesammans.
Tack för mig.

// Tomas.



Riktigt nice logga som jag fixade för några dagar sen.
Var riktigt nöjd med den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0