Tomas - Inlägg #1

Tjenaaa.
Tomas här. Tänkte att jag skulle skriva av mig lite, har ändån inget annat att göra.
Eftersom att jonas sa till oss att vi även kunde skriva på bloggen utanför skolan, så gör jag det nu.

Vad gör jag? - Inte så mkt just nu. Har spelat ett tag, cs såklart.
Ska nog ta och göra lite musik snart. Tror jag iaf.
Vet inte riktigt vad som kommer hända senare under dagen, det får man vänta o se.

Btw, att börja gyro, dvs media känns sjukt skönt. Äntligen får jag plugga med någonting som jag verkligen gillar osv.
För trotsalllt så lever jag för allt som har med film, foto och musik att göra.
HeHeeee.

Men, jag tror det var allt för mig.
Ni får ha det så bra.
Tack för mig.

// Tomas.

LundgrenProduktion @ Youtube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0