Kreativ helg m.m

Hallå alla läsare!

Lunkan här för update!
Det känns som att det är helt dött här, så jag tog initiativet och fixade det. :P

Vad har jag gjort den senaste tiden då?
Jag har inte gjort så värst mycket.
Jag har hållit på mycket med att redigera saker o ting, bilder, filmer, med mera.
Jag har ochså startat en liten såkallad "TV-Dagbok" eller vad man nu ska kalla det.
Tv-Dagbok, kanske låter lite random, men det är typ en liten tv-serie där jag visar vad jag gör på min fritid osv.
Det kan ju var lite småkul, det tycker iaf, eftersom att redigera små videoklipp är det bästa jag vet. ;)

Men, sådär. Då vet ni vad jag har gjort den senaste tiden.
Jag länkar avsnitt 2 tror jag.
Jag tar bort det om ni stör er på det, så det är bara att säga till mig, eftersom att det va några som klagade på att jag inte skulle lägga upp saker som inte har med skolan och göra.
Men jag menar det, att jag går ju faktist media. :Pillerex-TV s01e02

http://www.youtube.com/watch?v=cEbAfjP4Hto&feature=channel_video_title

Det var väll allt från mig.
Tack för mig!

/Tomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0