Hultsfred - Stockholm tur&retur

Hallå alla bloggläsare!

Tomas här för lite update.

Igår va vi som sagt i sthlm.
Vi var på tekniska museet och gick på utstälningen NASA - A Human Adventure.
Det var faktist riktigt roligt och intresant, om jag får säga det med egna ord.

Vi var ochså på svt, och fick en guide genom alla studios etc.
Det har varit min dröm sedan jag varit liten, att se hur det går till bakom kamerorna.

Kortfattat, så var det en riktigt rolig dag med klassen, inget tjafs, eller tråkigheter
som jag har haft erfarenhet förr i mitt liv.
Allt va kanon!
Det måste göras om, tycker jag.

Btw, vi var ju lediga idag, den 9 september, jag trode att vi inte var det.
Så det var lite onödigt att jag åkte till gyro, och fick reda på det där.
Men whatever.

Men, det var väll allt från mig.
Tack för mig.

// Tomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0