Uppdatering by Tomas @ GYRO

Hallå gottfolk!

Tomas här för lite uppdatering.
Idag, så försov jag mig till morgonens lektion, som jag aldrig har gjort förr.
Glömde ställa klockan imorse. Skärpning!

Men iaf, vad gör jag? Jag håller på lite med logotypen som vi ska göra på digitalt-skapandet lektionen.
Lyssnar ochså såklart på Hardstyle.nu's internetradio. Finns fan inget bättre. <3

Ikv, så ska vi i MM11 dvs, jag, Loviza och anna intervjua och skriva recensioner om artisterna på Rookie 2011.
Vi ska samt, skriva lite om Gyro's arbete på festivalen med.
Det blir nog kul. :)

Yes, det var väll allt från mig.
Ni får ha det så bra så länge.
Tack för mig.

/Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0