061011

Hallå gottfolk!

Bloggen har gått o samlat på sig en massa damm ser jag..
skämt osido. Tänkte att jag slänger in ett litet snabbt inlägg här.

Vad har jag gjort idag?
Min dag började med att jag nästan fick en hjärtatack när jag vaknade pga min väckarklocka som skrämer vättet ur mig.. Sen gick jag ner till bussen. Kom till h-fred, och gick ner till gyro. Nere på gyro fick jag reda på att vi skulle ha en "workshop" om "konst-film"
Det var väll sådär, men det är altid kul att testa nåt nytt.

När jag kom hem så åt jag, och satte mig direkt med att redigera film.
Dvs, ett nytt intro, och design till min youtubesida med mera.
Har bytt namn från LundgrenProductions till illerex-Pictures nu.
Tyckte  det lät bättre btw.



Men det var väll allt från mig.
Tack för mig.


/Tomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0