Update @ GYRO

Hallå era data-nerds!

Lunkan här för uppdatering.
Vad gör ni allesammans?
gör ni som jag, stirrar in i dataskärmen och har full fokus på mitt musikskapande?
Eller är ni bara glada att det är helg?
Men imorn är det ju söndag...
Segt som fan!

Vad gör jag för något då?

Det vet ni nog alla.
Musik såklart!
En liten grej bara, bara tanken av att mitt kreativa musikskapande stör mina grannar, eller så är jag bara paranoid eller nåt.
men jag älskar det, såklart. Musiken jag gör asså.


Tänkte lite på det här med att gyro kanske ska byta lokaler osv.
Det är ju tråkigt.
Inte samma sak om vi flyttar upp till gymnasiet.

Jag har tänkt på en annan liten grej med.
Jag är sjukt sugen på att redigera/skapa en liten film eller nåt, med nåt coolt innehåll.
Men jag kommer inte på vad..
Segt.

Men det var väll allt.
Har inte så mkt att skriva.
Tack för mig.

/ Tomas.


Lånade en kamera från skolan i helgen, det resulterade den här sjuka bilden..
Omfg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0