Jullov!

Klockan är just nu 16:21 och jag sitter och redigerar på en film som jag och några polare har filmat.
Och dricker cola, säg nån gång jag inte gör det. Haha.

Nåväll. En termin har gått, och det har varit en bra tid på gyro. Har lärt mig ett o annat och jag stormtrivs! Men det ska bli skönt med såklart.

Jag är ganska överlycklig för att jag fick låna hem en kamera under lovet av Jonas. Lite gutt!
Kommer filma i mängder!

Men det var väll allt, jag har inte så mkt att skriva.
Jag skriver nångång under lovet med.

Ha det bra och God jull på er allesammans.
Tack för mig!

/Lunkan

Vi hade porträttfotografering igår eftermidag och den här bilden tyckte jag vart awesome!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0